براساس اعلام ستاد اقامه نماز جمعه دشت آزادگان، نماز وحدت آفرین جمعه فردا ۲۴ بهمن ماه در مسجد امام علی (ع) سوسنگرد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ستاد اقامه نماز جمعه دشت آزادگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آیین باشکوه نماز وحدت آفرین و دشمن شکن عبادی و سیاسی جمعه فردا ۲۴ بهمن ماه به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی براساس اعلام دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان برگزار خواهد شد.

براساس این اطلاعیه، نماز جمعه در مصلای نماز جمعه واقع در مسجد امام علی (ع) سوسنگرد با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود، به همین دلیل همراه داشتن مهر، سجاده شخصی، دستکش و استفاده از ماسک از سوی نمازگزاران الزامی است.

با توجه به اینکه به منظور جلوگیری از شیوع بیش از پیش کرونا ویروس، سرویس‌های بهداشتی محل اقامه نماز بسته هستند، نمازگزاران باید با وضو برای اقامه نماز حاضر شوند و از دست دادن و مصافحه پرهیز کنند.

همزمان با شیوه ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان، برپایی نماز جمعه در شهرستان‌های با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ممنوع شده بود، اما اقامه نماز در سایر مناطق با وضعیت سفید و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حسب دستور ستاد مای استانی مقابله با کرونا و شورای سیاستگذاری نماز جمعه بلامانع است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.