حوادث امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

برخورد با سارقان در اندیمشک

 سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در سطح شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک بیان داشت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ۲۰ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان معترف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دستگیری ۲ سارق منزل در ایذه

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرایذه، با توجه به اهمیت موضوع چند اکیپ محسوس و نامحسوس جهت دستگیری سارقان فعال شدند.

او با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۱ حین گشت زنی هوشمندانه ۲ سارق را حین سرقت و هنگامی که قصد خروج اموال از منزل داشتند، شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۹ فقره سرقت منزل در ایذه و چند شهرستان دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ سفیدپوست بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در پی مطالبات مردمی، پس از هماهنگی با مرجع قضائی در حمیدیه به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ۲ سارق منزل، ۲ نفر عامل تیراندازی و یک نفر معتاد را دستگیر و تعداد ۲ فقره سرقت منزل کشف کردند.

سرهنگ نیسی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی از طریق تلفن ۱۱۰ موارد را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.