معاون حقوقی، مجلس و امور استان های ورزش و جوانان گفت: در دهه فجر ، با افتتاح طرح های ورزشی ، ۵۰۲ هزار متر به فضای ورزشی کشور افزود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، جمشید تقی زاده معاون حقوقی، مجلس و امور استان های ورزش و جوانان امروز در آیین بهره برداری از مجموعه ورزشی سوارکاری شهرستان آق قلا گفت:در ایام الله دهه فجر در کشور ۲۲۴ طرح با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که این طرح ها ۵۰۲ هزار متر به فضای ورزشی کشور افزود.

او ادامه داد: در گلستان نیز در ایام دهه فجر ۱۳ طرح عمرانی و ۱۰ طرح روستایی با ۱۳ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

او گفت: ۴۱ هزار طرح ورزشی در سال ۹۱ در کشور وجود داشت و توانستیم این میزان طرح را به ۶۱ هزار اماکن ورزشی برسانیم و سرانه ورزشی را در سطح ملی به یک متر به ازای هر ایرانی برسانیم.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های ورزش و جوانان تاکید کرد: استان گلستان در حوزه ورزش از موقعیت خوبی برخوردار است و امیدواریم فضای سرانه ورزشی در گلستان به ۸۰ سانتی متر برسد.

تقی زاده گفت: در حوزه توسعه سرانه ورزشی و اجرای طرح های نیمه تمام می‌توانیم از ظرفیت مجلس استفاده کنیم و با حمایت مجلس شاهد رشد خوبی در حوزه اعتبارات ورزشی در کشور هستیم.

او گفت: در کشور  سه هزارطرح نیمه تمام وجود داشت و با پیگیری انجام شده توانستیم دو هزارطرح ورزشی نیمه تمام را به بهره برداری برسانیم و در حال حاضر دو هزار و ۵۰۰ طرح نیمه تمام وجود دارد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.