رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان همدان گفت:وحید علی نجیمی دونده همدانی تیم ملی نابینایان و کم بینایان مدال برنز رقابت‌های بین المللی امارات را به دست آورد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سمیه سهیلی,رئیس هیات نابینایان و کم بینایان همدان گفت: مسابقات بین المللی پارا دو و میدانی برای کسب سهمیه ورودی بازی های پارالمپیک توکیو و تایید کلاس‌بندی پزشکی هم اکنون در شهر فزاع امارات در حال برگزاری است .

او افزود: وحید علی نجیمی در دوی صد متر توانست باکسب مدال برنز در جایگاه سوم قرار بگیرد و نماینده کشور الجزایر اول شد و نماینده دیگر این ماده از ازبکستان سکوی دوم را تصاحب کرد.

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان همدان بیان کرد: علی نجیمی در ادامه این مسابقات باید در ماده ۴۰۰ متر به مصاف حریفان خود برود.

دو و میدانی کاران نابینا و کم بینا برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک توکیو و تایید کلاس‌بندی در این مسابقات حضور دارند.

مسابقات بین المللی پارا دو و میدانی برای کسب سهمیه ورودی بازی های پارالمپیک توکیو و تایید کلاس‌بندی پزشکی از ۱۸ تا ۲۶ بهمن جاری در شهر فزاع امارات در حال برگزاری است .

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
درود بر غیرتش