در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۰۹)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۵)؛

دانلود SHAREit 5.9.10 - نسخه پرحجم شیریت

کاربران دستگاه‌های هوشمند با ظهور یک نرم‌افزار انتقال سریع فایل از طریق وای‌فای، فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریباً کنار گذاشتند.

معروف‌ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی‌ها زاپیا است اما این نرم‌افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی از محصولات شرکت معروف لنوو Lenovo را بر سرخود حس کرده که SHAREit نام دارد. نرم‌افزار SHAREit سریع‌ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلتفرم) در جهان است.

کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند پوشه‌های مختلف با حجم‌های بالا را در اسرع وقت به دستگاه‌های مختلف انتقال دهند. این نرم افزار امکان ارسال فایل‌های حجیم مانند ویدئو را با سرعتی ۴۰ برابر بیشتر از بلوتوث در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

MX Player + Codecs

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Microsoft Outlook 4.2104.0 برنامه آوت‌لوک مایکروسافت

نرم‌افزار Microsoft Outlook یکی از برنامه‌های مجموعه آفیس شرکت مایکروسافت است. به وسیله این نرم افزار می‌توانید در محیطی زیبا و جذاب حساب ایمیل خود را مدیریت کنید.

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید صندوق پیام خود را چک کنید، ایمیل‌ها را ویرایش و برای دیگران ایمیل ارسال کنید. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند کار‌های اداری و مدیریتی را به راحتی کنترل کنند و به یک تقویم پیشرفته دسترسی داشته باشند.

کاربران با استفاده از این نرم افزار نه تنها می‌توانند ایمیل‌های خود را به راحتی سازماندهی کنند بلکه قادر خواهند بود فایل‌های برنامه‌های Word، Excel و PowerPoint را یک‌پارچه کنند.

 
دانلود Microsoft Outlook
 

دانلود Enlight Pixaloop Pro 1.3.5 – برنامه تبدیل تصویر به انیمیشن متحرک

برنامه  Enlight Pixaloop Pro Unlocked نرم‎افزاری است که به شما امکان تبدیل تصویر به انیمیشن متحرک را می‌دهد. این برنامه که توسط Lightricks Ltd ساخته شده، مخصوص سیستم‌عامل اندروید بوده و در گوگل پلی منتشر شده است.

برنامه مذکور می‌تواند به شما با داشتن ابزارهای خاص این امکان را بدهد که قسمتی از یک عکس را به صورت متحرک در بیاورید. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه والپیپر زنده نیز تولید کنید. به طور کلی عملکرد این نرم افزار به این صورت است که تصاویر ثابت را به تصاویر متحرک تبدیل می‌کند.

کیفیت انیمیشن خروجی از این اپلیکیشن در عین حجم پایین، بسیار بالا است و کاربر می‌تواند از آن در شبکه‌های اجتماعی استفاده کند.

EssentialPIM
 

 
دانلود Floor Plan Creator Full 3.5.1 – برنامه نقشه کشی اندروید

برنامه Floor Plan Creator Full یک نرم‌افزار پرامکانات بوده که برای ایجاد نقشه‌ها و پلن‌های داخلی خانه توسعه یافته است. این نرم‌افزار توسط Marcin Lewandowski برای سیستم‌عامل اندروید تولید شده است. برنامه مذکور به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی نقشه‌های حرفه‌ای را طراحی کنند. 

شما می‌توانید با دانلود برنامه Floor Plan Creator Full بسیاری از کارهایی که یک نقشه کش حرفه‌ای انجام می‌دهد را انجام دهید.

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو


دانلود NetX Network Tools PRO 8.2.0.0 – برنامه مدیریت شبکه‌ وای فای

برنامه NetX PRO یکی از بهترین و کامل‌ترین نرم افزار‌های مدیریت شبکه وای فای و همچنین امنیت این شبکه‌ها برای دستگاه‌های اندرویدی است.

یکی مهمترین قابلیت‌های این برنامه ردیابی افراد متصل به وای فای شما است. کاربران می‌توانند اپلیکیشن را به گونه‌ای تنظیم کنند تا در صورت اتصال دستگاه‌های جدید و ناشناس به وای فای، سریعا هشدار اتصال را دریافت کنند و دسترسی آن‌ها از شبکه وای فای قطع شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های این برنامه منحصر به فرد جست و جوی شبکه‌های وای فای اطراف و نمایش اطلاعات آن‌ها همانند قدرت سیگنال، نوع کانال و رمز گذاری است.

دانلود NetX Network Tools PRO 8.0.2.0 – برنامه نظارت و مدیریت بر شبکه های وای فای

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Firefox Nightly for Developers 210207.17.02 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Nightly

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Music Player – Mp3 Player 3.7.0 – موزیک پلیر زیبا و کامل اندروید

امروزه گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای جدایی نا‌پذیر بیشتر انسان‌ها در طول روز است. به همین دلیل تاکنون تعداد زیادی موزیک پلیر ساخته شده‌اند تا در زمینه ارائه بهترین عملکرد به مخاطب با یکدیگر به رقابت بپردازند.

در این میان بعضی از نرم‌افزارها بهتر از گزینه‌های دیگر هستند و می‌توان آن‌ها را در دسته جذاب‌ترین موزیک پلیرها قرار داد. نرم افزار Music Player یکی از آن‌ها است و این برنامه طرفداران بسیاری خوبی را کسب کرده است.

شما با داشتن این موزیک پلیر می‌توانید هم به آهنگ‌های خود در حس و حالی دیگر گوش فرا دهید و هم از امکانات دیگر این نرم‌‌افزار استفاده کنید. چند مورد از ویژگی‌های این موزیک پلیر در ادامه آورده شده است.

دانلود Pro Mp3 player – Qamp

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن شاد / معرفی ویژگی‌های جدید اپلیکیشن شاد

باتوجه به مجازی برگزار شدن کلاس‌های درسی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، دانش‌آموزان برای یادگیری دروس خود به سمت نرم افزار ایرانی شاد آمدند که در ابتدا با مشکلاتی روبه‌رو شد، اما به تدریج در آپدیت‌های جدید از مشکلات این نرم‌افزار کاسته شد.

بهتر است بدانید که در حال حاضر اپلیکیشن ایرانی شاد بزرگ‌ترین اپلیکیشن تعاملی کشور است که توسط تیم فنی همراه اول برای وزارت آموزش و پرورش پیاده سازی شده است.

همچنین باتوجه به اینکه بیش از ۵ ماه است که از شروع این پروژه ملی گذشته، بیش از ۱۸ میلیون کاربر فعال در این زیست بوم دیجیتال فعال هستند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

دانلود Musicolet Music Player 4.6.1-249

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Wallpapers for Girls – Girly backgrounds 5.1.41 – اپلیکیشن والپیپر دخترانه اندروید

داشتن تصاویر پس زمینه جذاب بسیار برای بعضی مخاطبان مهم است. اکنون نیز مدتی است که تصاویر پس‌ زمینه زنده یا به اصطلاح لایو والپیپر طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. امروز به شما برنامه‌ای معرفی می‌کنیم که به شما تصاویر زیادی برای پس‌زمینه ارائه می‌دهد. شما با دانلود کردن این برنامه می‌توانید به امکانات آن دسترسی داشته باشید.

برنامه Wallpapers for Girls – Girly backgrounds نرم‎افزاری بسیار کارآمد برای لایو والپیپر است. با نصب این برنامه می‌توانید به هزاران والپیپر گوناگون دسترسی پیدا کنید.

قیمت اپلیکیشن Amoled Wallpapers در گوگل‌پلی ۰.۹۹ دلار است و توانسته امتیازخوبی را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

EssentialPIM
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Voice Recorder & Voice Memos – Voice Recording App 1.01.33.0129.1 – برنامه ضبط صوت حرفه‌ای

با گذر زمان، پیشرفت فناوری به انسان‌ها کمک کرده تا لحظات مختلف را توسط دوربین و یا دستگاه‌های متفاوت ضبط کنند.این امر به افراد این امکان را داده تا شرایط مهم را مورد بررسی قرار دهند و در صورت تمایل اقدام به ثبت و ذخیره آن در سیستم‌های خود کنند.
 
یکی از مواردی که به اشخاص بسیار کمک کرده امکان ضبط صدا است. کاربران سراسر دنیا با وجود این قابلیت می‌توانند کلاس‌ها، جلسات و گردهمایی‌های مهم را ضبط کنند و بعدا باز به آن‌‌ها گوش دهند. با استفاده از نرم افزار Voice Recorder & Voice Memos می‌توانید صدا‌ها را با کیفیت HD ضبط کرده و در پوشه‌های دلخواه ذخیره کنید.
 
دانلود Voice Recorder
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۱۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
چه تیتر بی ربط و مزخرفی