آیت الله شاهچراغی گفت: علی‌رغم تزریق واکسن کرونا در سراسر کشور و استان، همچنان مردم باید شیوه نامه‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: پس از آغاز طرح واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، تزریق این واکسن می‌تواند در پیشگیری از بیماری مؤثر باشد و خوشبختانه نگاه متخصصان امر مثبت است.

او با بیان اینکه نکته مهمی که کادر درمانی نباید از آن غافل شود این است که واکسن به خودی خود جامعه را از بیماری مصون نمی‌کند، ابراز کرد: باید به مردم یادآور شد که حتی در صورت تزریق واکسن هم همچنان مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشت الزامی است، ابراز کرد: همه ما در قبال کرونا یک وظیفه شخصی شامل بهداشت فردی و… داریم و یک رسالت همگانی عمومی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه، عدم مشارکت در تجمعات و… است که مردم می‌بایست به آن تاکید داشته باشند.

آیت الله شاهچراغی از تلاش کادر درمان نیز تقدیر کرد و گفت: با همکاری مردم، مسئولان و کادر درمانی شاهد ریشه کن شدن کرونا خواهیم بود.

گفتنی است در سمنان ۱۵ نفر و در شاهرود هم ۹۰ نفر واکسن کرونا را دریافت کردند.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.