استاندار قم در پیامی از حضور انقلابی و حماسی مردم قم در مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست،استاندار قم در پیام قدردانی خود از حضور انقلابی مردم قم در مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن آورده است: اینجانب با سپاس به درگاه الهی، لازم می‌دانم از همراهی و حضور حماسی اقشار مختلف مردم فهیم و انقلابی استان قم در اقدام حماسی و انقلابی یوم الله ۲۲ بهمن که با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با شور و شکوه خاصی برگزار شد تشکر کنم.

پیام افزوده است: برگزاری باشکوه و متفاوت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن چهل و دومین بهار آزادی در جای جای میهن عزیز اسلامی و استان قم، ضمن خلق استثنایی‌ترین و بیادماندنی‌ترین حماسه حضور در شرایط کرونایی، ثبت برگ زریّن و زیبنده دیگری در کارنامه سراسرپرافتخار و با صلابت مردم غیور و همیشه در صحنه این خطه بود.

سرمست افزود: این حضور حماسی بار دیگر دنیا را مبهوت عظمت، وحدت، همبستگی و اقتدار ملتی کرد که همواره و در هر شرایطی حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و این مهم را در طول حیات پر خیر و برکت نظام اسلامی ودر صحنه‌ها و حماسه‌های مختلف بار‌ها و بار‌ها به اثبات رسانده است.

استاندار همچنین از مسئولان و عوامل اجرایی، نهاد‌ها و دست اندرکاران جشن‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه اصحاب رسانه قدردانی و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، عزت، سرافرازی و سربلندی روزافزون از خداوند مسئلت کرده است. 

انتهای پیام/ش

برچسب ها: 22 بهمن ، استاندار قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار