سید علی اصغر جوانمردی به مسابقات پارادوومیدانی جایزه بزرگ امارات اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رقابت‌های پارادوومیدانی جایزه بزرگ ۲۰۲۱ امارات از روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه به میزبانی شهر دوبی آغاز شد که سید علی اصغر جوانمردی پرتابگر استان فارسی یکی از نفرات اعزامی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان ایران به این مسابقات است.

جوانمردی که پیش از این و در ۲۰ آبان ماه ۹۸ در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شد تنها برای تمدید کلاس ورزشی و بالابردن رنکینگ خود در این مسابقات حضور یافته است.

سید علی اصغر جوانمردی در خصوص این رقابت‌ها گفت: مسابقات پارادوومیدانی جایزه بزرگ امارات هرسال برگزار می‌شود که سال گذشته بخاطر ویروس کرونا برگزار نشد و، چون این رقابت‌ها پیش از آغاز پارالمپیک برگزار می‌شود ورزشکاران مطرحی برای ارتقا رنکینگ در آن حضور دارند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

او افزود: در ماده پرتاب وزنه که بنده حضور دارم مهمترین رقیبم حسنی الدین نورباکوف قهرمان المپیک هستند و من هم، چون در تمرینات پیش فصل حضور داشتم با آمادگی بالایی در این رقابت‌ها حضور یافتم، ولی تمام تلاش تمرکزم برای پارالمپیک توکیو است.

سید علی اصغر جوانمردی گفت: با توجه به حضور ورزشکاران نامدار در رقابت‌های جایزه بزرگ امارات امیدوارم با دعای مردم نتیجه مطلوبی کسب کنیم و برگزاری این مسابقات به شکلی است که خیلی از کشور‌ها دوومیدانی کاران خود را برای شرکت در کلاس جدید می‌آورند تا با توجه به نتیجه بر روی آن‌ها برای پارالمپیک توکیو هدفگذاری کنند.

علی اصغر جوانمردی ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۴ بهمن ماه در ماده پرتاب وزنه برای کسب مدال و افتخاری دیگر در مسابقات پارادوومیدانی جایزه بزرگ امارات با رقیبان رقابت می‌کند.

سید علی اصغر جوانمردی قهرمان ملی و استان فارسی پارادوومیدانی ایران تاکنون با تلاش خود صاحب ۶ نشان جهانی و آسیایی شده و امید دارد در رقابت‌های معتبر جایزه بزرگ ۲۰۲۱ امارات هم بار دیگر پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز درآورد.

مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ ۲۰۲۱ امارات با حضور ۶۰۲ ورزشکار از ۵۴ کشور به میزبانی شهر دوبی در حال برگزاریست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.