دفتر کانون خدمت رضوی شهدای کمانگرکلای بابل در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمود جعفرزاده مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان بابل از افتتاح دفتر کانون خدمت رضوی شهدای کمانگرکلا بابل در چهل ودومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

او در مراسم افتتاح این دفتر با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی با گذشت بیش از چهل سال عمر خود از مرز پختگی گذشت و قوی‌تر از گذشته و قدرتی اثرگزار در سطح جهانی تبدیل شده است.

جعفرزاده افزود: از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی بسط و گسترش معنویت برگرفته از اسلام عزیز است و ایران اسلامی پایگاه معنوی براساس معارف اسلامی در سطح جهانی تبدیل شد.

او با اشاره به آغاز فعالیت کانون خدمت رضوی محله کمانگرکلای بابل، خدمت به مردم را با عطر خوش رضوی یک توفیق ویژه عنوان کرد و گفت: حضرت امام رضا علیه السلام، ولی نعمت ما در این سرزمین است و هر چه داریم در پناه ایشان به دست آمده و باید شکرگزار این نعمت بزرگ بوده و تمام فعل و خدمت ما در ظل توجهات و معطر به بوی خوش رضوی شود.

جعفرزاده با اشاره به نوع فعالیت کانون خدمت رضوی، افزود: انجام امور خیریه، رفع محرومیت، فعالیت‌های عمرانی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله خدمات این دفتر است و خیران عزیز با کمک به خادمیاران رضوی در این کانون خیرات خود را به نام مقدس امام رضا مزین کنند.

مهدی صفرزاده مسوول کانون خدمت رضوی شهدای کمانگرکلا هم در این مراسم، گفت: از سه ماه قبل برای رفع محرومیت به صورت غیر رسمی کار را با توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه به ارزش ریالی۲۳میلیون تومان در بین خانواده‌های محروم منطقه در سه مرحله انجام دادیم.

او افزود: امیدواریم که با عنایت، ولی نعمت ما حضرت ثامن الحجج این خدمات گسترش بیشتر و متنوع تری پیدا کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.