۶ شهرستان مازندران از ۲۵ بهمن ماه در وضعیت آبی کرونایی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سامانه ماسک که به صورت آنلاین رنگ بندی کرونایی شهر‌های کشور را رصد و اطلاع رسانی می‌کند، امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن در تازه‌ترین به روزرسانی اعلام کرد ۶ شهرستان مازندران شامل گلوگاه، میاندرود، سیمرغ، سوادکوه شمالی، عباس آباد و کلاردشت از ۲۵ بهمن ماه آبی می‌شوند.

این شهرستان‌ها از سوم بهمن ماه در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند و بر اساس ارزیابی سامانه ماسک از ۲۵ آبان پنج شهرستان نارنجی مازندران شامل نکا، قائمشهر، سوادکوه، فریدونکنار و محمودآباد هم به رنگ زرد تغییر وضعیت خواهند داد.

سامانه ماسک اعلام کرد ۱۰ شهرستان دیگر مازندران شامل شهرستان‌های ساری، بابل، آمل، تنکابن، نوشهر، چالوس، بابلسر، نور، رامسر و جویبار همچنان در وضعیت نارنجی باقی خواهند ماند.

بر اساس ارزیابی این سامانه از ۲۵ بهمن ماه ۲۶ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی کرونایی قرار می‌گیرند که ۱۰ شهرستان مربوط به مازندران است.

رنگ آبی به وضعیت کم‌خطر کرونایی اطلاق می‌شود که روزانه کمتر از چهار نفر از یکصد هزار جمعیت به دلیل ابتلا به کرونا بستری می‌شوند و این وضعیت در رنگ زرد چهار تا ۶ نفر، در وضعیت نارنجی بیش از ۶ نفر و در وضعیت قرمز ۱۰ نفر به ازای یکصد هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.