آفاقی، بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی گفت: از لحاظ مالی اصلا شرایط خوبی نداریم و باشگاه به تعهدات مالی خود عمل نکرده است.

اکبر آفاقی، بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم قبل از پایان مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر، اظهار کرد: از نظر بازی شرایط خوبی داریم؛ اما از لحاظ مالی اصلا وضعیت خوب نیست. باشگاه ماشین سازی هنوز به تعهدات مالی خود عمل نکرده است. با توجه به این که وضعیت اقتصادی جامعه هم خوب نیست، بچه‌ها دغدغه مالی دارند. بازی‌های خوبی ارائه می‌دهیم اما با توجه به این که ذهن بازیکنان آماده نیست به نتیجه مورد نظر نمی‌رسیم.

قرارداد اکثر بازیکنان زیر ۳۰۰ میلیون تومان است

او افزود: فکر می‌کنم رقم قرارداد ۲، ۳ بازیکن ۳۰۰ یا ۴۰۰ میلیون تومان باشد و سایر بازیکنان تیم با مبالغ کمتری قرارداد بسته‌اند. همین مقدار کم را هم به ما پرداخت نکرده‌اند و تنها ۲۰ درصد قرارداد تا این لحظه پرداخت شده است. در شرایطی که قرار بود تا این جای فصل ۳۵ درصد از مبلغ توافق شده، پرداخت شود.

بعضی از بازیکنان زیر ۲۰ درصد دریافتی داشته‌اند

آفاقی ادامه داد: ما ابتدای فصل به قرارداد کم راضی شدیم؛ زیرا وعده داده شده بود که این پول در موعد مقرر پرداخت می‌شود. البته بعضی از بازیکنان همین ۲۰ درصد را هم نگرفته‌اند. کیفیت بازی ما در این فصل خیلی دیده نشد؛ اما در بازی با پرسپولیس همه آن را مشاهده کردند. مقابل تیمی که به فینال آسیا رسیده بود، به آن خوبی بازی کردیم و در دقایق پایانی شکست خوردیم.

مقابل صنعت نفت محکوم به برد هستیم

مهاجم سابق نفت مسجد سلیمان در خصوص وضعیت خودش در این فصل، عنوان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. ابتدای فصل با وجود پیشنهادهای مختلفی که داشتم، ترجیح دادم در باشگاه شهر خودم بازی کنم. تنها برای کمک به ماشین سازی به این تیم آمدم اما اگر شرایط مناسب نباشد، اکثر بازیکنان جدا می‌شوند. بعضی از بازیکنان ما مورد توجه سایر تیم‌ها قرار گرفته‌اند. امیدوارم باشگاه به تعهدات خود عمل کند و چند بازیکن در نیم‌فصل جذب کند. ما در بازی با صنعت نفت آبادان محکوم به برد هستیم.

اگر چند بازیکن به تیم اضافه شوند، شرایط خوبی پیدا خواهیم کرد

آفاقی در مورد دلایل نتیجه نگرفتن ماشین سازی با مربیگری وحید بیاتلو و سعید اخباری، اعتقاد داشت: دست بیاتلو واقعا خالی بود و با توجه به سقف قراردادی که در تیم وجود داشت، اکثر بازیکنان جدا شدند؛ زیرا تیم‌های دیگر قراردادهای میلیاردی منعقد می‌کردند. اخباری هم پس از این که سرمربی شد با بازیکنان از لحاظ روحی کار کرد و مقابل تراکتور بازی خوبی انجام دادیم. اگر فقط چند بازیکن به تیم اضافه شوند، شرایط خوبی پیدا خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار