آغاز چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن بر امت اسلامی ایران و بر غیور مردان و شیر زنان و جوانان بصیر و رشید استانمان گرامی باد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریک مشترکی را صادر کردند.

 متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

 آغاز چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن بر امت اسلامی ایران و بر غیور مردان و شیر زنان و جوانان بصیر و رشید استانمان گرامی باد.

 ۴۲ سال پرچم اسلام عزیز بر فراز ایرانِ همیشه بالنده آنچنان اهتزاز داشته که نه تنها جهان اسلام بلکه جهان بشری را خیرۀ خود نموده و محو تماشای کبریائی و عظمت آفرینی خلّاق متعال کرده است، انقلابی که در این مقطع از تاریخ بشری به اراده حق تعالی شکل گرفت تا جانی تازه به اسلام عزیز بخشیده و نگاه جهانیان به حقیقت اسلام را بازسازی نماید.


بیشتر بخوانید


انقلابی که نشان داد آنچه ظهور ولیّ حق را محقّق می‌کند اراده به هم پیوسته و دل‌های مؤمن است نه سلاح‌های هسته‌ای و امثال آن، نشان داد دست خالی و مشت گره کرده و اراده است که بر همه سلاح‌های جهانی غلبه داشته و می‌تواند عدل گستر جهان باشد و نشان داد که در برابر همه فتنه‌ها و توطئه‌ها و تحریم‌ها و تهدید‌ها می‌توان ایستاد و می‌توان با اتکا به ذات لایزال الهی و با اتکا به داده‌های او و با اتکا به توان و امداد درونی، راه‌های بسته را گشود و با صعود چهل ساله به قله‌ها رسید، نشان داد که می‌توان کاخ‌های ستم و استکبار را با هر توان و قدرتی که داشته باشند به وسیله کوخ نشینانِ مؤمن و مصمّم در هم کوبید.

راه طی شده ظرف ۴۲ سال گذشته نشان داد ولایتی که خدای تبارک و تعالی بشر را به آن فرا خوانده سازنده‌ترین راه برای اصلاح جوامع بشری است و وحدت امت و امام است که به برکات الهی انجامیده و راه گشای مشکلات جهانی است.
ان‌شاءالله دیری نپاید که شاهد آن روز باشیم.»

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار