رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ساری گفت: جمهوری اسلامی ایران اکنون دهمین قدرت موشکی جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان مازندران با بیان اینکه صنعت دفاعی کشور تا مرز بازدارندگی پیش رفته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران اکنون سیزدهمین قدرت نظامی و دهمین قدرت موشکی جهان است.

او افزود: روزی حتی به ایران سیم خاردار هم نمی‌دادند، ولی امروز هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند پایش را به مرز‌های هوایی، زمینی و دریایی کشور بگذارد، چون تاوانش را پس می‌دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچکس را در دنیا سراغ ندارید که پایگاه‌های آمریکایی را با موشک زده باشد جز ایران اسلامی که این کار مهم به دستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عین الاسد انجام شده است.

حسنی افزود: هر کشوری که اشتباه کند و بخواهد ایران را بیازماید پاسخ بسیار پشیمان کننده دریافت خواهد کرد.

او رهبری حکیمانه امام، حمایت‌های مردم از سیاست‌های نظام و مقاومت حداکثری مردم در برابر فشار ظالمانه آمریکا را از عوامل پیروزی مقابل آمریکا اعلام کرد و ادامه داد: ملتی مقاومت‌تر از ملت ایران نیست و این فشار‌های اقتصادی بر ملت ایران وارد شده بر هر ملتی وارد می‌شد آن ملت از هم می‌پاشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما منکر تلاش‌های مسؤولان نیستیم، اما اگر راهبرد اقتصاد مقاومتی به درستی اجرا می‌شد امروز همه این تحریم‌ها بی‌اثر می‌شدند.

انتهای پیام/ ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.