رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:خدمات درمانی و بهداشتی به ساکنان مناطق حاشیه‌ای شرق این کلانشهر ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حاشیه آغاز اجرای طرح محرومیت‌زدایی در منطقه منبع آب گفت: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بسیج جامعه پزشکی، سپاه حضرت ولی عصر (عج) و همه دلسوزان این انقلاب، طرح محرومیت‌زدایی حوزه سلامت با محوریت پزشکی، دندانپزشکی و توانبخشی را آغاز کردند.

او افزود: همکاران ما در مرکز بهداشت شرق اهواز، پایش‌های اولیه را انجام دادند و در منطقه منبع آب، کوی آل‌صافی و مناطق همجوار، الگویی برای همکاری بین بخشی حوزه بهداشت، بسیج جامعه پزشکی و موسسه تامین درمان بسیجیان طراحی کردند و در منطقه مستقر شدند.

ابول نژادیان با بیان اینکه در این طرح، خدمات درمانی و بهداشتی به مدت یک ماه از امروز تا ۲۲ اسفندماه به صورت رایگان ارائه می‌شود، ادامه داد: ویزیت اولیه انجام شده است و دستیاران تخصصی، اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دندانپزشکان در منطقه مستقر هستند، مرکز بهداشت خوزستان نیز یونیت‌های سیار دندانپزشکی شامل ۳ دستگاه ایسوزو و یک اتوبوس آمبولانس دندانپزشکی در منطقه مستقر کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: همه اقدامات لازم در حوزه دندانپزشکی را به مردم این منطقه ارائه خواهیم داد و اقدامات تکمیلی با نامه این همکاران به صورت رایگان در دانشکده دنداپزشکی ارائه خواهد شد. امیدواریم این کار به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آزاده
۱۵:۵۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
میون اینهمه گرونی چنین اتفاقی باعث دلگرمی و خوشحالی میشه/ دم سپاه و بسیج گرم که هر جا ابادی و عدالت هست از برکت وجود اینهاست/ سپاه و بسیج و گروه های جهادی نباشن معلوم نیست چی بر سر نیازمندان میاد، فقط خواهشا دکترها تشخیص درست بدن و داروی درست تجویز کنن