راهپیمایی خودرویی و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن با حضور باشکوه، پرخروش و‌متفاوت کاشانی‌ها با عنوان «من انقلابی ام، من سلیمانیم» و با رمز «یافاطمه زهرا» در میدان جهاد دارالمومنین کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شهروندان همیشه در صحنه ولایت مدار، متعهد، ارزشی، بابصیرت و انقلابی دارالمومنین کاشان در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز هم‌چنان استوار و مقاوم، شکوهمند و پرخروش سرشار از امید و انگیزه انقلابی در میدان جهاد این شهرستان حضور پیدا کردند و ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۹ را با زیباترین جلوه حماسه و مقاومت ثبت کردند.

حضور گسترده مردان، کودکان و جوانان در رژه موتوری و خودرویی، مشارکت برخی از بانوان و حتی حضور سبز تعدادی از شهروندان در میدان جهاد با پرچم زیبای جمهوری اسلامی ایران در دست پرشور‌ترین نقش شعور و بصیرت را بر بوم ۲۲ بهمن امسال نقش زد.
طنین «من انقلابی ام، من سلیمانیم»  زیباترین ملودی شور و شکوه ایران را در کاشان طنین‌انداز کرد و میدان جهاد این شهرستان را به لرزه درآورد.

انقلاب درخت پرثمری است که سبزی  خود را از برکت سرخی خون شهیدان دارد و تا خون ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت در ریشه‌های این درخت تنومند جاری است هیچ محدودیتی نمی‌تواند مانع از حیات شکوهمند حماسی و سیاسی آن شود.

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در کاشان با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده  ولی فقیه و امام جمعه کاشان و طنین شعارهای  انقلابی برگزار و به صورت همزمان از رادیو کاشان هم   پخش شد.

حرکت از بلوار باهنر تا پارک آیت الله مدنی و بلوار صنعت تا میدان جهاد مسیر حرکت خودرویی در کاشان بود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: دهه فجر 99 ، 22بهمن99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار