رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: ۱۲۵ دستگاه تبلت به ارزش بیش از سه هزار میلیارد ریال به دانش‌آموزان بانیاز‌های ویژه استان اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی متقیان رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت : بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و استانداری خراسان شمالی و در قالب طرح هدایت، تامین تبلت برای دانش آموزان بانیاز‌های ویژه استان در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


متقیان افزود: تبلت‌ها به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته تا بین دانش آموزان توزیع شود.

متقیان از راه اندازی اتاق یادگیری حرکتی برای اولین بار در این استان خبر داد و گفت: این اتاق با یک میلیارد ریال اعتبار در شهر بجنورد افتتاح شد.

او افزود: این اتاق برای استفاده دانش آموزان با نیاز‌های ویژه کل استان در زمینه‌های مختلفی از جمله اصلاح ساختار قامتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی با اشاره به افتتاح پروژه تجهیز اتاق اکوستیک و تربیت شنوایی در بجنورد گفت: برای این پروژه ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و دانش آموزان با آسیب شنوایی به ویژه نوآموزان بدو تشخیص می‌توانند از خدمات با کیفیت تری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.