مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن امسال به شیوه‌ای متفاوت با حضور گسترده مردم در استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،همزمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فجرآفرینان در استان کردستان با ویژه برنامه‌هایی در این روز مهم با آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند.

دراین مراسم که صبح امروز همزمان با سراسر کشور به‌صورت مجازی، خودرویی و موتوری در شهرستان‌های استان کردستان برگزار شد با وجود شرایط کرونایی، بار دیگر فریاد‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر ضدولایت فقیه و دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست سر دادند تا حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی به دنیا نشان دهند.

مردم ولایتمدار و انقلابی استان کردستان در سنندج قبل از آغاز برگزاری مراسم، همراه با خانواده‌های خود در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم با تزیین موتور و خودرو، جلوه‌های جدیدی خلق کردندو با نصب تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و در دست داشتن پرچم ایران اسلامی بار دیگر وفاداری و پیشتیبانی خود را از انقلاب، امام راحل و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

این مراسم در مرکز استان کردستان با حضور استاندار، فرمانده سپاه بیت‌المقدس، فرمانده انتظامی، مسئولان و سایر فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج برگزار شد.

گفتنی است؛ امسال به‌دلیل شرایط کرونا مراسم ۲۲ بهمن به صورت رژه خودروری و موتوری از ورزشگاه ۲۲ گولان تا پارک کودک سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.