مراسم ۲۲ بهمن با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا به صورت خودرویی و موتوری در شهرکرد بام ایران برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا در شهرکرد و دیگر مناطق استان چهارمحال و بختیاری به صورت خودرویی و موتوری در مسیر‌های مشخص شده برگزار شد.

این مراسم در شهرکرد از میدان قمر بنی هاشم (ع)، به سمت میدان معلم، خیابان کاشانی، چهارراه فارابی، چهارراه استانداری، چهارراه هواپیمایی، میدان آیت‌الله دهکردی و میدان امام حسین (ع) بود.


بیشتر بخوانید


مراسم ۲۲ بهمن یک پدیده استثنایی در تمام جهان، نه به عنوان یک جشن، بلکه تجدید پیمان با اسلام و آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی است که آثار و برکات بسیار زیادی داشته و دارد چرا که این ایام، ایام پیروزی حق بر باطل است و حضور مردم در صحنه نشان‌دهنده عظمت ایران اسلامی است.

مردم چهارمحال و بختیاری در روز ۲۲ بهمن‌ماه در روزی که به نام «انقلاب‌اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» نامگذاری شده است با ملت غیور ایران با حضور در ویژه برنامه این روز، برگ زرین دیگری بر افتخارات بام ایران ثبت کردند.

 
 
 
 
 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
ایکاش خبرنگاران سری هم به روستاها می زدندو از روستا ها و حضورشان تصویر می گرفتند این ماشین آخرین سیستم سوار شده ها که می آیند پس حضور شهرهای کوچک و روستاییان کوجا ثبت می شود