مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: شاهد رشد میانگین نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی هستیم که نشان دهنده موفقیت در برنامه ریزی‌ها است.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری گردهمایی مدیران متوسطه نظری فعال در این ناحیه آموزشی گفت: امسال با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، میانگین نمرات امتحانات نهایی در ناحیه اهواز با رشد قابل توجهی همراه شد.

او با بیان اینکه دانش آموزان امسال یک سال تحصیلی استثنایی را تجربه کردند، افزود: ستاد ارتقای شاخص‌های امتحان نهایی و کنکور کار خود را در ناحیه یک اهواز آغاز کرد و الحمدلله نتایج خوبی به همراه داشت.

نیسی گمراوی رشد همه جانبه در میانگین نمرات امتحانات نهایی را نشان دهنده موفقیت در برنامه ریزی‌ها دانست و بیان داشت: ناحیه یک اهواز امسال در رشد میانگین نمرات امتحانات نهایی در رشته‌های مختلف خوش درخشید، ضمن اینکه کنکور سراسری در راس برنامه‌های حوزه متوسطه قرار دارد و برگزاری کلاس‌های تقویتی مجازی، کلاس‌های آموزش تست زنی مجازی و مشاوره‌های تحصیلی از جمله برنامه‌هایی است که در روز‌های باقیمانده تا کنکور سال آینده اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آریا
۲۱:۰۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
به هر بحونه ای شده میخوان مدرسه ها رو باز کن
Iran (Islamic Republic of)
بتتبدبد
۱۷:۰۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
تقلب هم شاید گرفته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۵:۴۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
جالبه که با مجازی درس خوندن چطور تونستن امتحان بدن، ما مدرسه می رفتیم و سرکلاس بودیم و معلم توضیح میداد، آخر سر مشکل داشتیم برای بعضی درسها
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۰۸:۵۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
خب معلومه بخاطر اینکه دانش اموزان تو خونه بودن فرصت بیشتری برای درس خوندن داشتن
Iran (Islamic Republic of)
C
۲۰:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
بله درسته به دلیل وقت زیاد خیلی راحت تونستیم امتحان هارو بدیم