اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خرمشهر از خدمات کلینیک تخصصی فخر النساء در ۱۸ تخصص با تخفیف ویژه بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،قدرت اله طمیمیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: طی تفاهم نامه ای مشترک بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر و کلینیک تخصصی فخر النساء بعد از این اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خرمشهر از خدمات کلینیک تخصصی فخر النساء در ۱۸ تخصص با تخفیف ویژه، بهره مند می شوند.

او مدت زمان تفاهم نامه همکاری را یک سال عنوان کرد و افزود: این همکاری از ۲۲ بهمن امسال تا ۲۲ بهمن سال آینده ادامه خواهد داشت.

طمیمیان از حمایت این معاونت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در انعقاد این تفاهم نامه خبر داد و گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه میان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر با مدیرعامل کلینیک تخصصی فخر النساء خرمشهر، بهره مندی هنرمندان و اصحاب رسانه خرمشهر از خدمات عمومی، تخصصی و فوق تخصصی کلینیک فخرالنساء با تخفیف ویژه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

او این اقدام را یک اتفاق نادر و بسیار مهم در راستای حمایت از جامعه فرهنگی و هنری منطقه دانست و اذعان داشت: بی شک این اقدام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گام موثری در بهبود وضعیت درمانی اهالی فرهنگ و هنر است که امیدواریم استمرار داشته باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند یاد آور شد: طبق این تفاهم نامه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خرمشهر با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر و دریافت معرفی نامه می توانند از خدمات درمانی ذکر شده، بهره مند شوند.

او در توضیح انواع خدمات و تخفیف های در نظر گرفته شده، توضیح داد: این خدمات شامل تخفیف ویژه برای ویزیت پزشک عمومی، متخصص، فوق متخصص، کارشناس، تزریقات، آندوسکوپی، کلونوسکوپی، آزمایشگاه و رادیولژی است و در بخش تخصصی این تخفیفات شامل چشم پزشکی و بینایی سنجی، پزشک عمومی، داخلی، پوست و مو، ریه، سونوگرافی، قلب و عروق، اکو کاردیو گرافی، زنان و مامایی، اطفال، جراحی عمومی، کاشت مو، دندانپزشکی، گوش و حلق و بینی، گوارش، ارتوپدی و اورولوژی می شود و برای سایر خدمات و جراحی های محدود، بعد از ارائه معرفی نامه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر تخفیفات لازم اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: دهه فجر ، 22بهمن99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.