نماینده تبریز گفت: هر جامعه‌ای که در آن عدالت نباشد و حقوق سیاسی، فردی و اجتماعی انسان‌ها نادیده گرفته شود، دیر یا زود در هم خواهد ریخت.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی  شامگاه سه شنبه  ٢١ بهمن ماه در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: هر جامعه‌ای که در آن عدالت نباشد و حقوق سیاسی، فردی و اجتماعی انسان‌ها نادیده گرفته شود، دیر یا زود در هم خواهد ریخت.

او با اشاره به وظایف و هدف آمدن پیامبران در قرآن کریم گفت: هر جا بی عدالتی باشد، باید انتظار داشت انسان‌های آگاه برخیزند و علیه بی عدالتی قیام کنند؛ همین باعث شد تا انقلاب اسلامی شکل بگیرد و روحانیت و روشنفکران آن زمان با تمام وجود وارد صحنه شدند.

پزشکیان یادآور شد: حضور بیگانگان به معنای نادیده گرفتن حقوق مردم کشور و روشنفکران جامعه بود و همچنین چپاول‌های آنها، برای آگاهان و بیداران قابل قبول نبود. این روند با افزایش آگاهی‌ها و رهبری داهیانه امام خمینی باعث انقلاب شد.

این نماینده مجلس در بخشی دیگر از گفته هایش اظهار کرد: با شروع انقلاب اسلامی تمام کشور‌های اسلامی گه در وضع مشابه ایران بودند، بیدار شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
از الان چه خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
خدا‌پدرومادرت‌روبیامرزدهردل‌مردم‌روزدی
آخرین اخبار