شاملی کازرون با صدرنشینی دور رفت مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان را به پایان برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامشاهی رییس هیات هندبال استان فارس گفت: در آخرین روز از دور رفت مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی تهران، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با نتیجه ۲۹-۲۵ مقابل مس کرمان مدافع عنوان قهرمانی به برتری دست یافت.

او افزود: نماینده فارس در نیمه نخست این بازی ۱۶-۱۲ پیروز به رختکن رفت و در نیمه دوم هم با ارائه یک دیدار حساب شده موفق شد مس کرمان را از پیش رو بردارد و با کسب نهمین برد و ۱۹ امتیاز با صدرنشینی دور رفت مرحله سوم در گروه M، را به پایان ببرد و گام بلندی برای قهرمانی این فصل بردارد.

بازی‌های دور برگشت مرحله سوم از روز پنج شنبه ۲۳ بهمن به میزبانی تالار هندبال حاج قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال از سر گرفته خواهد شد که تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به مصاف فرازبام خاییز دهدشت می‌رود.

در جدول رده بندی گروه M، پس از شاملی کازرون، تیم‌های مس کرمان، فولادمبارکه سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان با ۱۶، ۱۰ و ۹ امتیاز قرار دارند.

تیم‌های فرازبام خاییز دهدشت، زغال سنگ طبس، پرسپولیس بهبهان و پاس ناجا قم هم به ترتیب رده‌های پنجم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار