کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر در چهارمحال و بختیاری از مردم خواست در حرکت نمادین موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر در چهارمحال و بختیاری از مردم خواست در حرکت نمادین موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


متن بیانیه به شرح زیر است:

«دهه فجر تبلور اراده و خواست ملتی است که ارزش‌های اسلامی خود را با نثار خون خویش و تحمل مجاهدت‌های فراوان بدست آوردند.

بدون شک سهم کارگران در تحقق انقلاب و استمرار آن بی نظیر است، این قشر شریف همواره در عرصه‌های جهاد و مبارزه و پس از آن در جبهه تلاش و جهش تولید سهم تاثیرگذاری داشته و سهم خود را در وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایفا نموده اند.

تقدیم بیش از ۲۱۴ شهید کارگر در استان چهارمحال و بختیاری نمود بارزی از رشادت ها، شجاعت‌ها و حضور کارگران متعهد و دلسوز در دفاع از انقلاب است.

در سال‌های اخیر هم بیشترین فشار ناشی از تحریم‌های ظالمانه استکبار بر جامعه کار، تولید وتعاون بوده است، با این حال این عوامل باعث دوری این غیور مردان از خط ولایت و رهبری نگردیده و نخواهد گشت؛ و اینک ضمن عرض تبریک و تهنیت ایام فرخنده دهه فجر از تمامی همکاران محترم و جامعه کار، تولید و تعاون دعوت می‌شود تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت خودرویی و با خانواده با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش، دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود در حرکت نمادین بار دیگر اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و یکپارچگی عمومی و حمایت از خواسته‌ها و حقوق ملت‌های مسلمان را فریاد بزنیم و ضمن تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا و مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، دشمنانِ را در طراحی و پیاده‌سازی توطئه شوم اختلاف و تفرقه میان مردم و مسئولان ناکام و مأیوس گذاشته و در شرایط حساس موجود درمنطقه در خلق حماسه عظیم مردم سهیم باشیم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.