فرماندار دزفول گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس فعالیت مشاغل گروه ۴ از ۲۵ بهمن در این شهرستان ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور فرماندار دزفول گفت: دزفول از نظر شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار دارد؛ بنابراین فقط گروه‌های شغلی شماره یک، ۲ و ۳ به شرط رعایت اصول بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

او بیان داشت: فعالیت مشاغل گروه چهار از ۲۵ بهمن در دزفول ممنوع بوده و  بر این اساس فعالیت تالار‌های پذیرایی و برگزاری هرگونه مراسم عروسی، تشییع و ترحیم از همین تاریخ در این شهرستان ممنوع است.

فرهمند پور افزود: آرامستان‌ها و اماکن زیارتی این شهرستان از ۲۵ بهمن تعطیل می‌شوند و برگزاری هرگونه نمایشگاه، جشنواره، بازارچه و تجمع از این تاریخ به بعد در دزفول ممنوع است؛ ضمن اینکه مراسم ۲۲ بهمن نیز به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

فرماندار دزفول  ادامه داد: لازم است که مردم توجه ویژه‌ای را نسبت به رعایت نکات بهداشتی داشته باشند تا روز‌های سخت و دردناک تکرار نشوند و در دزفول ۱۲۱ اداره وجود دارد که ۸۰ اداره با وجود تأکید‌های فراوان، همچنان در این اپلیکیشن ثبت نام نکرده‌اند؛ از این رو بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا اسامی این ۸۰ اداره رسانه‌ای خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: این اپلیکیشن نقش مهمی را در تعیین آمار مبتلایان و کنترل شرایط دارد و در حال نزدیک شدن به روز‌های سخت کرونایی هستیم و اگر مدیران اقدامات اساسی انجام ندهند، عادی انگاری شرایط در جامعه ادامه خواهد یافت و یک پیک سهمگین رخ خواهد داد؛ بنابراین لازم است که هر چه سریع‌تر چاره اندیشی شود و شرایط بسیار حساس است و آمار مبتلایان و بستری‌ها در دزفول در حال افزایش است و از سویی آمار استفاده از ماسک نیز در شهرستان کاهش یافته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار