مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از بهره برداری و کلنگ زنی ۷ پروژه گازرسانی در شهرستان خاتم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت:۷ پروژه گازرسانی در شهرستان خاتم با اجرای ۶۲ کیلومتر شبکه، نصب ۱۱۶ عدد انشعاب و اعتباری معادل ۱۲۶ میلیارد ریال کلنگ زنی و یا مورد بهره برداری قرار گرفت.

او افزود: با بهره برداری‌های صورت گرفته بهره مندی این شهرستان از گاز طبیعی به عدد قابل توجه ۸/۹۹ درصد رسید.

میدانشاهی ادامه داد: عملیات اجرایی گازرسانی به صنایع شرق و جنوب هرات با اعتباری معادل ۶۱ میلیارد ریال و اجرای ۴۳ کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن صورت گرفت.

این مسئول اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه‌هایی است که قابلیت نصب ۳۰ عدد انشعاب صنعتی را فراهم خواهد ساخت و علاوه بر بهره مندی صنایع موجود از این سوخت پاک و ارزان، بارقه‌های امیدی نیز برای صاحبان صنایع و سرمایه گذاران جدید باز خواهد کرد که قطعاً رونق تولید، اشتغال زایی و پیشرفت منطقه را در پی خواهد داشت.

علی اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: افتتاح پروژه گازرسانی مجتمع کشاورزی شهید رحیمی هرات با صرف اعتباری معادل ۳۴ میلیارد ریال دیگر اقدام شرکت گاز با هدف گازرسانی به صنایع است.

او افزود: تحقق این امر با اجرای ۳ هزار و ۲۰۰ متر شبکه توزیع پلی اتیلن و ۶ هزار و ۷۰۰ متر خط تغذیه فولادی و نصب یک عدد ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ۵ هزار متر مکعب بر ساعت میسر شده است.

میدانشاهی اظهار داشت: بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای قاسم آباد مروست با هدف گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با صرف اعتباری معادل ۸ میلیارد ریال و اجرای ۶ هزار و ۴۰۰ متر شبکه توزیع پلی اتیلن و قابلیت نصب ۳۳ عدد انشعاب، دیگر پروژه‌ای است که موجب بهره مندی مردم این منطقه از حلاوت و شیرینی این نعمت خدادادی می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار