مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: از بهمن ماه پارسال تاکنون ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده است.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خودکفایی و اشتغال مددجویان را یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های کمیته امداد عنوان کرد و گفت: از بهمن ماه پارسال تا کنون بیش از ۶ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

او با بیان اینکه در مدت مذکور تسهیلات اشتغال به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان پرداخت شده است، افزود: همچنین یک و ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش و جویای کار به شرکت‌های کاریابی معرفی شدند.

شیبه در ادامه به ایجاد ۴ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات اشاره کرد و بیان داشت: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان همچنین در دوره‌های آموزشی و مهارت آموزشی فنی و حرفه‌ای استان شرکت کردند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، طرح راهبری شغلی آموزشی مهارت آموزی گوهرتراشی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی ویژه مددجویان خوزستان با ظرفیت ۲۷۰ فرصت شغلی در دهه فجر افتتاح شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.