از موشن‌گرافی شهید شیرعلی سلطانی به نام باباشیرعلی به عنوان جدیدترین اثر حوزه هنری در زمینه ایثار و شهادت، رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا قیصری معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری فارس در مراسم رونمایی از موشن‌گرافی باباشیرعلی که در منزل شهید سلطانی برگزار شد، گفت: انتخاب شهید شاخص سال بنیان خیری شده تا حوزه هنری فارس در این سال‌ها بتواند هر سال به نام مبارک این شهدا اثری تولید کند.

او، با اشاره به اینکه  طی سال‌های اخیر، آثاری به نام هنرمندان شاخص فارس تولید شده است، بیان کرد:  پس از ساخت دو مستند برای شهیدان دکتر فیروزی و خوش اندام، امسال در قالبی متفاوت اثر موشن گرافی با محوریت زندگی خانوادگی شهید سلطانی و ارتباط این شهید عزیز با فرزندانش توسط حوزه هنری فارس تولید شد.

قیصری، تصریح کرد: حوزه هنری فارس در سال‌های اخیر هر سال به نام مبارک شهدای هنرمند شاخص، اثری تولید کرده است، و موفق شده هر سال به نام مبارک شهدای شاخص هنرمند سال اثری تولید کند.

فرزند شهید شیرعلی سلطانی نیز  ادامه داد: می‌دانیم که برای خلق یک نقاشی روز‌ها و ماه‌ها وقت صرف می‌شود و یک اثر انیمیشن بار‌ها و بار‌ها این زحمت تکرار می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری فارس، افزود:  اثر حاضر بسیار ارزشمند است و در یک زمان کوتاه سه خاطره از سه دختر شهید را در قالبی هنرمندانه با هم تلفیق کرده و تصویری دلنشین و ارزشمند از ارتباط ما با پدر را ارائه می‌کند که جا دارد بابت آن از هنرمندان این گروه تشکر کنیم.

همچنین محمد حسن محمودی کارگردان موشن گرافی باباشیرعلی اضافه کرد:  استقبال خانواده شهید سلطانی از این اثر فراتر از هر جایزه و قدردانی برای تیم هنری این اثر ارزشمند است.

 او، اظهار کرد: ساخت سالانه یک اثر تصویری برای شهید شاخص هنرمند سال باعث افتخار واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری فارس است.

محمودی، گفت: در دو سال اخیر برای شهید دکتر علیرضا فیروزی شهید شاخص هنرمند سال ۱۳۹۷ و شهید هاشم خوش اندام شهید شاخص هنرمند سال ۱۳۹۸ دو اثر مستند توسط هنرمندان ساخته شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار