نحوه خدمات دهی به شهروندان در نشست کارگروه نظارت بر سیستم دوچرخه اشتراکی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد مرزبان، مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد در نشست کارگروه نظارت بر سیستم دوچرخه اشتراکی با اشاره به سیاست‌های مدیریت شهری بر بهبود ارائه خدمات حمل و نقلی پاک به شهروندان، گفت: درصد بالایی از سفر‌های درون شهری کمتر از ۵ کیلومتر است و این موضوع باعث مطلوبیت استفاده از دوچرخه به عنوان یک شیوه حمل و نقلی پاک شده است.

او افزود: با عنایت به بازید‌های متعدد میدانی از ایستگاه‌ها و بررسی گزارش های مردمی، باید بالاترین سطح خدماتی به شهروندان ارائه و تمهیدات لازم در این زمینه به کار گرفته شود.

مهدی فلاح سرپرست سازمان فاوای شهرداری یزد نیز در این نشست رفع نواقص نرم افزاری و بهبود عملکرد سخت افزاری را خواستارشد و تصریح کرد: ضروریست که تیم‌های اجرایی و فنی تقویت شوند.

در ادامه مهدی شهریاری، مسئول حمل و نقل پاک و ناظر ترافیکی پروژه خاطر نشان کرد: مهمترین هدف مدیریت شهری از اجرای پروژه سیستم‌های حمل و نقلی اشتراکی، تبدیل کردن سفر‌های کوتاه با خودرو شخصی به سفر با دوچرخه است.

او ادامه داد: از این رو وجود سیستم دوچرخه اشتراکی باعث ایجاد تحقق حمل و نقل ترکیبی دوچرخه- خودرو و دوچرخه - پیاده می‌شود.

شهریاری تصریح کرد: باید تمامی ایستگاه‌ها با حدکثر ظرفیت فعالیت شوند و برای افزایش آمار سفر و جذب کاربران فعال، برنامه ریزی و اقدام شود.

در این کارگروه سید مهدی آقایی، نماینده سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، مدیرعامل و تیم فنی دوچرخه اشتراکی بهرو حضور داشتند و موضوعات فنی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار