سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۶۲ هزار و ۱۴۲ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (پنج شنبه، ۵ فروردین) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیص، ۷ هزار و ۵۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۹۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۳۰ هزار و ۸۲۳ نفر رسید. متاسفانه در طول شبانه روز گذشته، ۹۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۱۴۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۵۶۹ هزار ۶۹۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۳ هزار و ۸۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون ۱۲ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

آخرین وضعیت استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری کرونا

او گفت: در حال حاضر ۱۷ شهرستان قرمز و ۴۷ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

آخرین آمار کرونا در ایران


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اللّهُمَّ اشْفِ كُلَّ مَرِیضٍ مومنین مسلمین حزب الله و خوبان و نیکان راستین صدیقت .
خدایا، همه بیماران مومنین مسلمین حزب الله و خوبان و نیکانت و همسر و فرزندانشان را را شفا عنایت فرما و به سراط مستقیم حق حقانیت خودت هدایت فرما . آمین یا رب العالمین .
الهی و ربی من لی غیرک . ملت مظلوم و سرافراز و صبور ایران اسلامی متحد و یکپارچه مواظب خودتان و خانواده هایتان باشید مسافرت نروید تمامی نکات ایمنی و بهداشتی فردی و اجتماعی را رعایت کنید کرونای تروریستی منحوس با احدی شوخی ندارد اگر شوخی بگیریدش او خدای نکرده شما را جدی می گیرد و دمار از روزگار آنان که رعایت نمی کنند را در می آورد از هر لحاظ به صغیر و کبیر رحم نمی کند مراقب خودتان و خوبیهایتان باشید شاد کام و سلامت و پایدار باشید عید سعید نوروز بر همگیتان مبارک باد . و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
قل ارایتکم ان اتاکم عذاب الله بغته او جهره هل یهلک الا القوم الظالمون
بگو چه خواهید کرد اگر عذاب خداوند به طور پنهان و ناگهانی یا آشکارا به سراغ شما آید آیا جز گروه ستمگران هلاک خواهند شد
آخرین اخبار