مدیربرنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از ۳ رقمی شدن آمار حفاری و تکمیل چاه‌های نفت و گاز با کاربست دستگاه‌های حفاری در مناطق خشکی و دریایی خبر داد.

بابک زنگنه مدیربرنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: در حالی که تعداد چاه‌های تکمیل شده در پایان دی ماه امسال ۹۸ حلقه بود با تلاش مستمر و شبانه روزی حفارمردان این شرکت این رقم در بیستم بهمن ماه به ۱۰۴ حلقه بالغ شد.

او افزود: براساس تازه‌ترین آمار از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ حلقه چاه توسعه‌ای و توصیفی، ۷۶ حلقه چاه تعمیری و چهار حلقه چاه اکتشافی به همت و مساعی کارکنان عملیاتی و پشتیبانی و بکارگیری ناوگان حفاری و خدمات یکپارچه شرکت تکمیل و برای بهره برداری در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفته است.

زنگنه بیان داشت: متراژ حفاری در این دوره ۵۶ هزار و ۳۲۴ متر است و شرکت ملی حفاری ایران در راستای پاسخگویی به نیاز‌های صنعت نفت در جهت حفظ، نگهداشت و افزایش تولید تلاش مضاعف دارد و با وجود محدودیت‌ها و شرایط کرونایی بدون کوچکترین وقفه در کار در حال تکمیل عملیات حفاری و ارایه خدمات فنی و مهندسی طبق برنامه ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار