همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان سلسله ۱۲۰ طرح اشتغالزایی مددجویان بهزیستی با اعتبار چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد رییس اداره بهزیستی سلسله در آیین بهره برداری از این طرح‌ها اظهار کرد: در مجموع با اجرای این طرح‌ها برای ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

احسان حسنوند با بیان اینکه این شغل‌ها در زیربخش‌های کشاورزی، دامداری و خدمات بودند، افزود: جلب مشارکت نقدی و غیر نقدی مردم به منظور رفع نیاز‌های جامعه هدف بسیار حائز اهمیت است چرا که می‌تواند کمک شایانی در توسعه رفاه اجتماعی اقشار نیازمند و آسیب پذیر باشد.

او همچنین با اشاره به ساخت هشت واحد مسکن دو معلولی روستایی و چهار واحد ۲ معلولی شهری در شهرستان، بیان کرد: برای ساخت این واحد‌ها در مجموع ۶۸۰ و ۴۸۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

حسنوند با اشاره به ساخت ۴۸ واحد مسکونی برای خانواده‌های تک معلولی، ادامه داد: برای ساخت این واحد‌ها نیز مبلغ ۴۸۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

او  افزود: در حال حاضر یک هزار و ۶۰۰ نفر معلول تحت پوشش بهزیستی سلسله قرار دارند و از خدمات این نهاد حمایتی بهره می‌برند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.