دختران هندبالیست کازرونی با کسب عنوان صدرنشینی راهی مرحله نهایی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامشاهی رئیس هیات هندبال استان فارس، گفت : در روز چهارم دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاههای کشور و در گروه N ، ساعت یازده امروز یک بازی در سالن شهید ابوالفتحی شیراز در برگزار شد که تیم شهید شاملی کازرون با نتیجه قاطع ۲۹-۲۳ إشتادسازه مشهد را شکست داد.

او، بیان کرد: در نیمه نخست شاملی کازرون عملکرد بهتری داشت و در استفاده از موقعیت ها بهتر عمل کرد و در مقابل بازیکنان اشتاد سازه بی دقت بودند و توپ های بسیاری را یا از دست دادند یا در به ثمر رساندن موقعیت ها دقت کافی را نداشتند تا این نیمه ۱۵-۷ بسود نماینده فارس به پایان برسد.

غلامشاهی، تصریح کرد : در نیمه دوم إشتادسازه عملکرد بهتری داشت اما نتوانست اختلاف گل را جبران کند و در ادامه تیم شهید شاملی کازرون با زدن گل های بیشتر نتیجه این دیدار را بسود خود رقم زدند.

با پایان این دیدار تیم شهید شاملی کازرون با ۱۰ امتیاز و با توجه به دیدار رودررو با إشتادسازه و تفاضل گل در صدرجدول رده بندی گروه N قرار گرفت و حریف تاسیسات دریایی تهران در مرحله نیمه نهایی شد.

خدیجه قانع سرمربی تیم شاملی کازرون در پایان این بازی گفت: با تیم إشتادسازه مشهد قهرمان فصل گذشته بازی داشتیم که با تلاش بازیکنان و کمک خداوند توانستیم این بازی را دست پر از زمین خارج شویم که جا دارد از مالک و اسپانسر باشگاه تشکر کنم.

او، بیان کرد: ما با آگاهی از شرایط بازی وارد زمین شدیم و از ابتدای مسابقه نبض بازی را در اختیار داشتیم چون می دانستیم اگر شرایط بازی را کنترل کنیم و در خصوص دور نهایی هم ما دو بار با تاسیسات دریایی در مرحله قبل بازی کردیم و تیم خوبی دارد ولی امیدوارم با پیروزی در آن مسابقه به دیدار فینال صعود کنیم.

تیم إشتادسازه مشهد هم با ۱۰ امتیاز و کسب مکان دوم در دور نیمه نهایی لیگ برتر هندبال بانوان به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می رود.

در دومین بازی روز چهارم این رقابت ها ساعت ۱۴ امروز تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان به مصاف هم خواهند رفت.

این رقابت ها امروز در مرحله گروهی به پایان می رسد و تنها تیم های سوم و چهارم ۲ گروه از روز پنج شنبه ۲۳ بهمن برای کسب مقام پنجم تا هشتم رقابت می کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.