مدیرکل راهداری استان اردبیل گفت: با بهره برداری از ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار ایمنی این محور ارتقاء یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیـل که به همراه فرمانده انتظامی استان اردبیل از این پروژه بازدید می‌کرد گفت: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع با زیربنای ۶۰۰ مترمربع احداث شده است.

او با بیان اینکه برای تکمیل و بهره برداری این پاسگاه ۴ میلیارد تومان اعتبار ملی هزینه شده، ارتقای ایمنی محور‌های مواصلاتی را از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل تصریح کرد: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار به‌صورت پیش ساخته با معماری ایرانی و انتظامی احداث شده است.

وثوقی افزود: این پروژه شامل ۵۷۰ متر ساختمان پلیس راه، ۳۰ مترمربع موتورخانه و انبار، ۱۲۰ متر حصارکشی و ۱۵۰۰ مترمربع محوطه سازی است.

او بر تعامل و همکاری همه جانبه بین راهداری و پلیس راه با هدف خدمت رسانی هرچه شایسته‌تر به مردم عزیز تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیـل بازسازی پاسگاه‌های قدیمی با روش ساختمان‌های پیش ساخته را از جمله برنامه‌های مهم سازمان راهداری دانست و گفت: با انجام اقدامات شایسته، در دراز مدت شاهد ساختمان‌های یک نواخت با معماری ایرانی و انتظامی در سطح تمامی پاسگاه‌های پلیس راه خواهیم بود.

وثوقی از احداث ساختمان پاسگاه پلیس راه مشکین شهر پارس آباد در محدوده روستای علی کهریز و هم چنین رسیدگی و نوسازی ساختمان پاسگاه پلیس راه اردبیل مغان در سال آینده خبر داد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از تلاش‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در احداث ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار قدردانی کرد.

سردار حسینی با اشاره به ساخت پاسگاه‌های پلیس راه اردبیل سرچم و اردبیل آستارا توسط سازمان راهداری بر ارائه خدمات لازم به مردم تاکید کرد و گفت: با احداث این ساختمان‌های جدید شاهد ارتقای ایمنی، کاهش تصادفات و نظم ترافیکی در جاده‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.