در این خبر تصویر منتشرنشده از سپهبد شهید سلیمانی در آغوش رهبر انقلاب را با حضور مرحوم رمضان عبدالله و زیاد نخاله مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از یک سال از شهادت سپهبد سلیمانی می‌گذرد. حاج قاسم و همرزمانش از جمله ابومهدی المهندس در تاریخ ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸  در خاک عراق توسط نیروهای تروریست آمریکایی به شهادت رسیدند. 


بیشتر بخوانید


سرداری که با فرماندهی کم نظیر خود به حکومت ترویست‌های تکفیری داعش که ساخته و پرداخته غرب به خصوص آمریکا بود، پایان داد. او قصد برچیدن سلطه استکبار جهانی از منطقه را داشت که به شکلی ناجوانمردانه توسط حامیان تروریست‌ها به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اما به تازگی تصویری دیده نشده از حاج قاسم سلیمانی در آغوش رهبر انقلاب با حضور مرحوم رمضان عبدالله و زیاد نخاله در فضای مجازی منتشر شد که در این تصویر مقام معظم رهبری در حال بوسیدن شهید سلیمانی دیده می‌شود که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

تصویر منتشرنشده از حاج قاسم سلیمانی در آغوش رهبر انقلاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
سردارجان دلتنگتیم به شدت.دورت بگردم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
روحت شاد سردار. یاد و نامت همیشه جاودانه خواهد ماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
روح حاج قاسم شاد
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
روحش شاد دلتنگتيم سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
با سید علی تا بینهایت و شهادت به امید ظهور امام زمان (عج )
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۳۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
الله اكبر الله اكبر الله اکبر ، لا اله الا الله و الله اكبر، الله اكبر و لله الحمد، الحمد لله على ما هدانا، و له الشكر على ما اولانا احمدالله علی کل نعمت الله اکبر الله اکبر الله اکبر پاینده رهبر .
خداوندا، شکرگزار توایم که به ما توفیق دادی تا یک بار دیگر این ماه بهمن 1357پیروزی انقلاب اسلامی حق علیه باطل را درک نماییم. خدایا امیدواریم به رحمت و عنایت تو که در این ماه بخشیده شده باشیم. خدایا امیدواریم که آن چه در این ماه بهمن پر برکتت برداشته ایم تا یک سال دیگر و انشاءالله بیش از این همراه نگاه داریم و از ارزشهای بدست آمده آن صیانت نماییم و قدردانش باشیم یوم الله اکبر برجمیع مومنین و مسلمین حزب الله بر امت واحده رسول الله ص بر همه ایرانیان غیور سرافراز متمدنین تمدنسازان خردمندان عادل بصیر متحد و یکپارچه و بر سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص مبارک باد . وطنم پاره تنم چو ایران نباشد تن من مباد . روح بلند مرتبه و ملکوتی و مطهر صدیق شهید سردار دلها شاد باد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
مرد فقط شما بودین سردار عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی صادقی
۱۸:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
روحت شاد سردار دلها
امیر کبیر زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دلهایشان به هم راه داشت ..خالصانه و بی هیچ ریا.
آخرین اخبار