معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: برای واگذاری ۲۳۸۱ واحد مسکونی به جامعه هدف بیش از ۵۹۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ذوالفقار یزدان‌مهر معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در مراسم واگذاری همزمان ۲ هزار و ۳۸۱ واحد مسکونی به معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: امروز شاهد یک گام بلند دیگر در جهت توانمندسازی توأم با حفظ کرامت انسانی جامعه هدف بهزیستی هستیم.

وی بیان کرد: با همکاری بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج مسکن، قرارگاه خاتم الانبیاء و... امروز ۲۳۸۱ واحد را تقدیم جامعه هدف می‌کنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: برای واگذاری این واحد‌ها بیش از ۵۹۰ میلیارد تومان هزینه شده است که ۱۰۵ هزار میلیارد تومان آن کمک بلاعوض، ۴۷ هزار میلیارد تومان آن تسهیلات قرض الحسنه، ۱۳ هزار میلیارد تومان آن معافیت ساختمانی و مابقی با کمک خیرین بوده است.


بیشتر بخوانید


یزدان‌مهر تصریح کرد: تعهد ما در سال ۹۸، تحویل ۷ هزار و ۶۰۰ واحد بود، اما با جهاد و همبستگی که شکل گرفت، در سال گذشته، ۱۴ هزار و ۷۲۱ واحد تحویل جامعه هدف دادیم و تعهد امسال هم ۷ هزار و ۶۰۰ واحد بود، اما در ۹ ماهه اول سال بیش از ۱۳ هزار واحد تحویل داده شد و بیش از ۱۶ هزار واحد تا پایان سال تحویل می‌دهیم.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: ۳۵ هزار واحد در دست ساخت داریم و تفاهم نامه‌هایی که با سازمان‌های مختلف داریم، مانند ستاد اجرایی، قرارگاه خاتم الانبیا و... بسته شده تا برای سال آینده همه این واحد‌ها تحویل داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پویش سقف همدلی به زودی عملیاتی می‌شود، کمک حال خوبی است تا بتوانیم ۳۴ هزار واحد را که پیشرفت فیزیکی آن‌ها بالای ۷۰ درصد است، تکمیل و تحویل دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.