سردار رضایی گفت: جنوب شرق کشور به دلیل هم مرز بودن با دیگر کشور‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است؛ اما پلیس توانسته از ورود مواد مخدر به سایر نقاط کشور جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار قاسم رضایی، جانشین فرماندهی ناجا امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های طرح پاکسازی جنوب و جنوب شرق استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: با مشاهده این نمایشگاه شاهد اقدامات چشمگیر فرماندهی انتظامی استان و عملکرد بسیار خوب در ستاد فرماندهی استان کرمان بودیم که نمونه‌ای از اقدامات عملیاتی موثر در برخورد با مجرمان بوده است.

او افزود: امروز امنیت کشور و امنیت استان کرمان مدیون همکاری و حمایت‌های مردم شریف ایران با فرزندان آن‌ها در نیروی انتظامی است.

سردار رضایی تصریح کرد: همکاری مردم با مسئولان و مدیریت هوشمندانه پلیس، نتیجه اش آرامش و امنیت در کشور است.

 

او گفت: جنوب شرق کشور به دلیل هم مرز بودن با کشور‌های افعانستان و ورود مواد مخدر به این کشور از حساسیت بالایی برخوردار است؛ ولی نیروی انتظامی با اقدامات هوشمندانه خود توانسته از ورود مواد مخدر به سایر نقاط کشور جلوگیری کند تا خانواده‌ها از آسیب‌های مواد مخدر درامان باشند.

جانشین فرمانده انتظامی ناجا با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ تن انواع مواد مخدر در ده ماهه امسال در استان کرمان کشف شده است، تصریح کرد: این کشفیات بیش از ۵۰ درصد در مقایسه با پارسال  افزایش داشته است که نشان از حجم بار رده‌های انتظامی و اقدامات خوب در استان بوده است.

او افزود: طی این مدت در سطح کشور هم بیش از ۹۴۰ تن کشفیات مواد مخدر بوده است. 

سردار رضایی با اشاره به اینکه پلیس کرمان براساس برآورد‌های اجتماعی و رصد هوشمندانه در برخورد با مجرمان و کشف جرائم، عملکرد بسیار خوبی دارد، گفت: رضایتمندی شورای تامین استان از پلیس کرمان نشان از این است که نیروی انتظامی امروز هوشمندانه رصد می‌کند و براساس برآورد‌های اجتماعی عمل می‌کند.

او با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با هنجارشکنان، اراذل، اوباش و قمه به دستان کوتاه نمی‌آید، بیان کرد: نیروی انتظامی در کنار لطافت کاری و رافت با مردم با هنجارشکنان از جمله افرادی که عربده کشی کنند و  قمه کشی داشته باشند، با جدیت برخورد می کند و این افراد حتما با اقدامات پشیمان کننده‌ای مواجه می‌شوند؛ چرا که نیروی انتظامی حقوق شهروندی را هدف قرار داده و رضایتمندی و آرامش جامعه پاسخ این افراد است.

جانشین فرمانده انتظامی ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی مبتنی با قانون کار خود را انجام می‌دهد و مستمر وظایف ذاتی خود را دنبال می‌کند و ماموران پلیس مکلف هستند، در زمانی که فردی را قمه به دست دیدند کاری کنند همان لحظه قمه از دستش بیفتد و ترحم بر افراد رذل جفا است.

همچنین در این بازدید  از سه کتاب روانشناسی قاتلان، تعارضات زناشویی و رمان زنجیره‌ای از گناه با موضوع روانشناسی رونمایی شد. بازدید جانشین ناجا از نمایشگاه

 

 بازدید جانشین ناجا از نمایشگاه

 

 

 بازدید جانشین ناجا از نمایشگاه

 بازدید جانشین ناجا از نمایشگاه انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار