معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران:

مخالف واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی هستیم

جوادی یگانه گفت: وزارت کشور اصرار دارد مراکز بهاران به سازمان بهزیستی واگذار شوند، اما ما نمیخواهیم مراکز به بهزیستی داده شود.

 

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد رضا جوادی یگانه معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: مراکز بهاران با گرمخانه متفاوت است، ما برای مددجویانی که به صورت داوطلبانه ۹ ماه در این مراکز اقامت می‌کنند، ۶ گونه خدمات حمایتی همچون اسکان، تغذیه، بهداشت، مهارت اموری و... را در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: ۲۶ مرکز بهاران آماده بود که در ۴ منطقه ، مراکزی افتتاح شدند.اکنون در منطقه ۵ ، ۸ و ۲ مرکز داریم و منطقه ۹ هم خالی است.

جوادی یگانه  بیان کرد: مرکز بهاران منطقه ۱۱ و ۱۳ آماده بهره برداری است و در منطقه ۱۲ هم مرکز داریم، اما در این مراکز بهاران، شهرداری هیچ هزینه‌ای نمی‌کند.

معاون شهردار تهران بیان کرد: ۳۰۰ نفر را ما در این مراکز اسکان دادیم و تعهدمان این است که این رقم را به هزار نفر برسانیم.

وی گفت: استانداری و وزارت کشور اصرار دارند این‌ها به سازمان بهزیستی واگذار شوند، این درحالی است که ما نمیخواهیم مراکز به بهزیستی داده شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار