مراسم روز فرهنگی ایران در بوسنی و هرزگوین با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد درافشانی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: مراسم روز فرهنگی ایران با مشارکت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور بوسنی و هرزگوین، سازمان فرهنگی ورزشی، اجتماعی و ورزشی و سازمان زیبا سازی شهرداری قزوین، در نهم ماه فوریه مقارن با ۲۲ بهمن ماه برای ایرانیان مقیم و دیگر ملیت‌های علاقه‌مند به فرهنگ و هنر ایران اسلامی از شهر سارایوو پخش خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این ویژه برنامه علاوه بر سخنرانی سفیر جمهوری اسلامی ایران و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، گروه موسیقی فرهنگ به سرپرستی محمد حسین یزدی قطعاتی از موسیقی را اجرا خواهند کرد.

درافشانی اضافه کرد: روز‌های فرهنگی ایران به طور مستقیم از طریق صفحات مجازی نمایندگی فرهنگی کشورمان در بوسنی و هرزگوین پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک برگزاری چنین برنامه‌هایی در تحکیم و تقویت روابط دوستانه ۲ کشور ایران و بوسنی و هرزگوین نقش بسزایی دارد.

بوسنی و هرزگوین به پایتحتی سارایوو کشوری با اکثریت مسلمان در شرق اروپا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.