رضایی،از بخش‌های مختلف گروه بهداشتی فیروز در قزوین بازدید کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزنده این گروه تولیدی، با مدیرعامل و برخی از کارگران این شرکت به گفتگو نشست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح سه شنبه ۲۱ بهمن از بخش‌های مختلف گروه تولیدی فیروز در شهر صنعتی البرز قزوین بازدید کرد.

رضایی در جریان این بازدید، ضمن تقدیر از مدیریت مجموعه تولیدی گروه بهداشتی فیروز گفت:موسوی پس از تحصیلات در خارج از کشور، همزمان با انقلاب اسلامی به ایران آمدند و در ۲۵ سالگی ضمن قبول مسئولیت‌های مهم انقلابی و همراهی با یاران انقلاب، این شرکت نمونه را از سال ۷۹ با ۳۵ پرسنل تحویل گرفته اند و اکنون آن را به گروهی تولیدی با ۱۲۰۰ نیرو رسانده اند و نه تنها تولید را رونق بخشیدند بلکه بر قلب پرسنل خود مدیریت کرده اند.

او گفت: توسعه این شرکت با اندیشه‌ای خدامحور و انسان دوستانه توسط یک مدیر سپاهی و ایثارگر، الگویی از پیشرفت بومی شده را ارائه کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معلولیت حرکتی، به معنی ناتوانی نیست و توانا بودن یک ویژگی ذهنی است. وقتی افراد معلول کم حرکتی، می‌توانند صد و چهل محصول تولید کنند، آیا جوانان نمی‌توانند؟ در گروه بهداشتی فیروز، تجربه و روحیه جهادی نسل دومی شصت ساله، توانسته معلولان را توانمند سازد.

در این دیدار، سید محمد موسوی مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز ضمن خوش آمدگویی به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: شما از فرماندهان و مدافعان عزت این مملکت بوده اید و ما همیشه قدردان تلاش‌های شما هستیم. سال‌ها پیش جنابعالی را در جبهه دفاع از مرز‌های کشورمان دیدم و از اینکه بعد از سال‌ها شما را در این خط مقدم تولید زیارت می‌کنم، خوشحالم. ما اینجا کارخانه نداریم، یک دانشگاه اجتماعی داریم. اینجا از سود خبری نیست، اما برکت در اینجا فراوان است.

گفتنی است این واحد بزرگ تولیدی ۱۲۰۰ نفر پرسنل دارد که ۹۲ درصد آن‌ها با وجود معلولیت‌هایی مثل نابینایی، ناشنوایی و معلولان جسمی حرکتی در خط تولید ۱۴۰ محصول بهداشتی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار