استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دوران شیوع ویروس کرونا مورد توجه مسئولان باشد تا شیوع این ویروس صعودی و افزایشی نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مقابله با ویروس کرونا باید سخت‌گیرانه‌تر اعمال شود اظهار داشت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در دوران شیوع ویروس کرونا مورد توجه مسوولان باشد تا شیوع این ویروس صعودی و افزایشی نشود.

او افزود: در نشست بعدی این ستاد در استان، برنامه‌ای برای اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مقابله با بیماری کووید ۱۹ در حدود اختیارات استانی تدوین و ارائه شود.


بیشتر بخوانید


عباسی خطر افزایش مبتلایان به ویروس کرونا به‌دنبال برگزاری اجتماع‌های طولانی در فضا‌های سربسته و متراکم را یادآور شد و اضافه کرد: به منظور جلوگیری از شکل‌گیری این تجمع‌ها، باید نظارت بیش‌تری از سوی مسوولان مرتبط انجام شود.

او با گرامیداشت چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن‌ماه امسال، تنها به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

عباسی گفت: در روند برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی براساس قانون و مطابق با استان‌های هم‌جوار به‌صورت سخت‌گیرانه‌تر تصمیم‌گیری شود.

اعضای ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با بررسی کارشناسی نحوه برگزاری پنج روزه نمایشگاه تخصصی مبل و دکوراسیون داخلی تا پایان ماه‌جاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال تخفیف ۵۰ درصدی حضور متقاضیان این صنعت در استان موافقت کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار