مدیرکل آموزش و پرورش فارس از تهیه و توزیع بیش از ۷ هزار تبلت با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) بین دانش اموزان نیازمند این استان خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد اسماعیلی از تهیه و توزیع بیش از ۷ هزار تبلت با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) بین دانش اموزان نیازمند این استان خبر داد و گفت: در ابتدا قرار بود ۲ هزار دستگاه گوشی و تبلت تهیه شود که با ابتکار کمیته امداد این عدد به بیش از ۷ هزار رسید.

 مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: خوشحالیم که همکاران فرهنگی ما علی‌رغم اینکه ماموریت خاص و حساس تعلیم و تربیت را دارند هیچ گاه مشارکت در کار خیر را فراموش نکرده‌اند و همواره محرومین جامعه را در نظر داشته‌اند.

او با بیان اینکه سهم ۴۰ درصدی آموزش و پرورش در کمک به جشن عاطفه‌های سال گذشته نشان از توجه ویژه همکاران فرهنگی به امور خیر دارد، افزود: کمیته امداد امام خمینی یک نهاد هماهنگ کننده است و شرکت در کار خیر یک وظیفه و رسالت اجتماعی است و فرهنگیان فارس نشان داده‌اند نه در کلام بلکه در عمل نسبت به محرومیت زدایی در جامعه نقش آفرین هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه از مسئولین مراکز نیکوکاری سراسر استان که بیشترین تلاش را دارند تقدیر خواهد شد، گفت: از ۱۳ تا ۱۵ اسفند جشن نیکوکاری را در پیش خواهیم داشت که انتظار داریم باتوجه به تعامل و حسن اعتمادی که بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش وجود دارد تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه انجام شود.

اسماعیلی با بیان اینکه با همکاری کمیته امداد امام خمینی ۴۰ مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های سراسر استان راه‌اندازی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی ۱۹ مرکز نیکوکاری دیگر را نیز در نظر داریم که در حال پیگیری آن هستیم.

او ادامه داد: باتوجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمترین ضریب خطا افراد نیازمند به تبلت‌های دانش آموزی را شناسایی کرده است پیشنهاد می‌شود ادارات شهرستان‌ها کمک‌های خیرخواهانه معلمان و دانش آموزان برای تهیه تبلت را با کمیته امداد در میان بگذارند که با تدبیر این نهاد این مبلغ افزایش یابد.

اسماعیلی با بیان اینکه فقر امری نسبی است، گفت: فرد در قیاس با افراد دیگر است که فقیر یا ثروتمند جلوه می‌کند، اما انچه که به انسان احساس استغنا و بی نیازی می‌دهد، طاعت انسان از خداوند متعال است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.