علی بیگ زاده از افزایش شاخص های توسعه و رشد سرمایه انسانی در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، بیگ زاده معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گفت:۲۸ هزار و ۲۸۰ کارمند در دستگاه‌های اجرایی استان مشغول به خدمت هستند.

بیگ زاده با بیان اینکه ۶۱ درصد کارکنان دولت مرد و ۳۹ درصد از کارکنان زن هستند، افزود:در مجموع ۱۷ هزار و ۲۵۲ نفر مرد و هزار و ۲۲۳ نفر خانم در بخش‌های مختلف دستگاه دولتی فعالیت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


به گفته‌ی او ۶۴ درصد جامعه مدیریتی استان را مردان و ۳۶ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند.

بیگ زاده از برگزاری ۷۲۰ دوره آموزشی در حوزه بهبود تقویت بنیه علمی و کارامدی مدیران در استان خبر داد و گفت:در مجموع ۱۰ هزار و ۲۹۹ نفر در غالب ۲ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۵۷۵ نفر ساعت آموزش، از این دوره‌ها بهره‌مند شدند.

بیگ زاده عنوان کرد:در بخش آموزش دانشگاهی بخصوص در حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان با رشد قابل توجه سرانه آموزشی، توسعه فضای درمانی و همچنین افزایش مقالات علمی را شاهد بودیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری خراسان شمالی افزود:پارک علم فناوری با فضای ۷ هزار متر از سال ۹۲ آغاز بکار کرد همچنین هم اکنون ۲ شرکت فن بازار و ۱۹ شرکت دانش بنیان با ۴۰۰ نیروی تمام وقت و ۲۰۰ نیروی نیمه وقت در استان مشغول به کار هستند.

بیگ زاده از اجرای طرح پویش مهربانی در استان خبر داد و افزود:خراسان شمالی جزء سه استان برتر کشور در اجرای این است.

انتهای پیام/دانش طلب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.