طرح تولید کنسرو رب گوجه فرنگی شرکت کشت و صنعت دشت پرامان کرمانشاه عصر دوشنبه به صورت ویدیو کنفرانس با دستور رییس جمهوری افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی حجتی مجری طرح تولید کنسرو رب گوجه فرنگی گفت : برای اجرای این طرح در مجموع ۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که از این میزان ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل تسهیلات توسعه روستایی و ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل آورده شخصی تامین شده است.

او میزان اشتغال ایجاد شده در این طرح را ۱۰۰ نفر اعلام کرد و گفت : ظرفیت توسعه این طرح و افزایش میزان اشتغال به هزار نفر را داریم.

او به انعقاد قرارداد با کشاورزان استان کرمانشاه برای تامین گوجه فرنگی مورد نیاز این شرکت اشاره کرد و ادامه داد: به صورت تضمینی محصولات گوجه فرنگی کشاورزان استان را خریداری می‌کنیم.

حجتی افزود: سالانه ۶۰ هزار تن گوجه فرنگی از کشاورزان استان خریداری می‌کنیم و با این میزان محصول ۱۰ هزار تن رب گوجه فرنگی در سال تولید می‌کنیم.

او گفت: در صورت حمایت مسئولان قول می‌دهیم ظرفیت را از ۶۰ هزار تن به ۶۰۰ هزار تن افزایش دهیم و میزان اشتغال را نیز به هزار نفر افزایش دهیم.

او با اشاره به اینکه هشت هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمانشاه زیرکشت گوجه فرنگی می‌رود، گفت: هدف ما صادرات محصول به کشور‌های آسیای میانه، اروپا و خاورمیانه است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.