رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را طی ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان گفت: آتش کنتور برق در منزل مسکونی منطقه زیتون کارمندی در ساعت یک و ۲۶ دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به اطفای حریق کنتور برق با تلاش آتش نشانان افزود: در حوادث مشابه دیگری حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه پردیس خیابان بینش ساعت ۱۳ و ۳۷ دقیقه، منطقه پردیس بلوار هدیه ساعت ۱۳ و ۴۱ دقیقه، منطقه خشایار ساعت ۱۶ و ۱۱ دقیقه و حریق پایه برق در مناطق لشکر آباد ساعت ۱۳ و ۵۱ دقیقه، منطقه کمپلو ساعت ۱۴ و ۲۴ دقیقه، کیانشهر ۱۴ و ۴۱ دقیقه، کوی ملت خیابان مریم ساعت ۱۴ و ۴۴ دقیقه توسط آتش نشانان مهار شدند.

قنبری با اشاره به واژگونی پراید در کانال آب راس ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه در منطقه سه راه نگهبانی بلوار صداقت اظهار دشات: آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با ایمن سازی خودرو را از داخل کانال آب خارج کردند. همچنین اتصال سیم کشی انبار آهن در ساعت ۱۴ و ۵۲ دقیقه در منطقه مهدیس بازار آهن آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و آتش نشانان با استفاده از لوله‌های آبرسان آتش سوزی را اطفا کردند.

این مقام مسئول به مهار آتش سوزی مغازه تجاری در ساعت ۱۵ و ۵۹ دقیقه در منطقه کوی نفت به علت اتصال کابل پرینتر با حضور به موقع آتش نشانان اشاره و تصریح کرد: اطفای حریق تابلوی بانک در ساعت ۱۸ و ۲ دقیقه در منطقه کمپلو و ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه در خیابان امام شرقی با تلاش آتش نشانانانجام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: شعله‌های حریق و دود ناشی از آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه در منطقه کمپلو خیابان نوشین و آتش سوزی پژو ۲۰۶ ساعت ۲۰ و ۳۲ دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان پهلوان به علت اتصال برق با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

قنبری با اشاره به انجام عملیات نجات با تلاش آتش نشانان روی پل پنجم گفت: مرد ۴۰ ساله قصد خودکشی از روی پل پنجم را داشت، پس از گفتگو و مشاوره با آتش نشانان از خودکشی منصرف شد، همچنین آتش نشانان در منطقه کوی ملت در عملیات امداد و نجات سرنشینان خودرو گرفتار در آب ناشی از بارندگی اخیر را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.