مطالبات ناجیان غریق مستقر در سواحل دریای خزر تا دو هفته دیگر پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: ناجیان غریق چهار ماه در سواحل مازندران مستقر بودند که حقوق سه ماه آن‌ها پرداخت شد و یک ماه مطالبات آن‌ها نیز تا دو هفته دیگر پرداخت خواهد شد.

او بدهی معوقه ناجیان غریق را یک میلیارد و ۳۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: حقوق معوقه ناجیان تامین شده و به استان باید تخصیص داده تا در آینده‌ای نزدیک مطالبات ناجیان تسویه شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گلایه ناجیان غریق بابت تاخیر در پرداخت دستمزدشان را به حق دانست و ادامه داد: برای حقوق ناجیان غریق در استان‌های شمالی، اعتباری وجود ندارد و باید با مراجعه متعدد به تهران و پیگیری‌های مستمر اعتباری بابت حقوق و دستمزد ناجیان گرفته شود.

رجبی با بیان اینکه ۹۵۰ ناجی غریق در سواحل دریای خزر مستقر بودند و حقوق و پشتیبانی از آنان اعتبارات ویژه‌ای را طلب می‌کند، گفت:، چون اعتبارات ملی برای اینکاردیده نشده است پرداخت حقوق آن‌ها زمان بر می‌شود.

او گفت: برای حل این مشکل در سال آینده به وزارت کشور اعلام کردیم ۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح دریا پرداخت کند که امیدواریم وزارت کشور موافقت کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران حضور ناجیان غریق در سواحل را ضروری دانست و افزود: ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران امسال ۶۰۰ نفر را از مرگ نجات دادند.

انتهای پیام /ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.