اولاد از صدور مجوز فعالیت یک خانه مسافر در شهرستان آبدانان خبر داد.

مجید اولاد رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آبدانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار کرد: کارت صدور مجوز بهره‌برداری از خانه‌ها با هدف ارتقای امنیت گردشگران و ساماندهی و نظارت بهتر بر این واحد‌ها انجام می‌شود و کمیته هماهنگی خانه‌مسافر با هدف برنامه‌ریزی بهینه و رسیدگی به شکایات و تخلفات احتمالی تشکیل شده است.

او با بیان اینکه هم‌اکنون دو واحد خانه مسافر در این شهرستان فعالیت دارند، عنوان کرد: با توجه به ضرورت ساماندهی خانه‌مسافرها، صدور مجوز با ضوابط دنبال می‌شود و انتظار می‌رود مالکان خانه‌مسافر‌ها نیز مطابق ضوابط نسبت به فعالیت و پذیرش مسافر اقدام کنند.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آبدانان تصریح کرد: مسافران و گردشگران نیز برای امنیت بیشتر و دریافت خدمات مطلوب‌تر از خانه‌های دارای مجوز از اداره‌کل استان برای اقامت استفاده کنند و در صورت مشاهده تخلفات احتمالی، شکایات خود را برای بررسی و پیگیری به حوزه گردشگری استان اطلاع دهند.

او گفت: با توجه به‌اینکه توسعه صنعت گردشگری امری ضروری است، این مجوز برای مالکان خانه‌هایی که علاقه‌مند به فعالیت در بخش گردشگری هستند، صادر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.