راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به دو شیوه خودرویی خانوادگی و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت توجه به سلامت مردم، ویژه برنامه‌های شب و روز یوم الله ۲۲ بهمن به صورت متفاوت از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

او افزود: در شب ۲۲ بهمن ساعت ۲۱ همزمان با سراسر کشور گلبانگ الله اکبر طنین انداز و آسمان بیرجند و سایر شهر‌های استان نور باران خواهد شد

حجت الاسلام ملایی تصریح کرد: برای بزرگداشت روز یوم الله ۲۲ بهمن نیز تدابیر و ابتکارات خاصی اتخاذ شده که راهپیمایی خودرویی خانوادگی در سراسر استان و راهپیمایی مجازی، اجرای سرود در میادین اصلی شهر از راه‌های جایگزین برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در مراسم جشن چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: مردم عزیز از هم اکنون می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی fajr.ccoip.ir در راهپیمایی مجازی شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


او در خصوص راهپیمایی خودرویی گفت: مراسم راهپیمایی خودرویی در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۲ بهمن از تقاطع بلوار امام رضا و صیاد شیرازی آغاز و در امتداد خیابان پاسداران تا مزار شهدای گمنام خیابان پاسداران ادامه خواهد یافت که از مردم انقلابی و همیشه در صحنه دعوت می‌شود با تزیین خودرو‌ها با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویر انقلابی، حضوری با صلابت و پرشور به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام ملایی پایان بخش برنامه‌های دهه فجر ۹۹ را مراسم رسانه‌ای با جمعیت محدود اعلام کرد و افزود: سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان نیز ساعت ۱۲:۳۰ روز ۲۲ بهمن به صورت زنده از شبکه‌هایی رادیویی و تلویزیونی استان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار