محفل انس با قرآن کریم در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور قاریان، حافظان و چهره‌های برجسته قرآنی در آستان مقدس امامزاده سید حمزه (ع) تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام فقیه رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در مراسم محفل انس با قرآن کریم با اشاره به عظمت قرآن به‌ عنوان درس زندگی برای همه عصر‌ها و نسل‌ها، انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش‌های والای انسانی و الهی دانسته و دفاع از آن را وظیفه همگان دانست.

حجت الاسلام حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بر ضرورت بیان دستاورد‌ها انقلاب، تمدن سازی و زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت تاکید کرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان این‌که راه شناخت بزرگی یک انقلاب، شناخت رهبر آن انقلاب است، گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب کبیر فرانسه نبود که بعد از ۲۰ سال مبانی خود را گم کند، انقلاب اسلامی اکنون که وارد چهل ساله دوم خود شده است و ماحصل آن منشوری است که در اواخر سال ۹۷ به عنوان بیانیه گام دوم توسط خلف شایسته امام (ره) صادر شده است.

در این مراسم قاریان بین المللی و کشوری به قرائت کلام نور پرداختند و از چهره‌های شاخص قرآنی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.