با حضور فرماندار بروجن، مراسم تجلیل از دو شرکت تعاونی روستایی و هفت تولید کننده نمونه و موفق استانی در بخش کشاورزی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، با حضور فرماندار، امام جمعه بروجن و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، مراسم تجلیل از دو شرکت تعاونی روستایی و هفت تولید کننده نمونه و موفق استانی در بخش کشاورزی در محل سالن جهاد کشاورزی شهرستان بروجن برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن در این آیین با گرامیداشت چهل و دومین فجر پیروزی گفت: امروزه کشاورزى به عنوان یک رشته علمى و مجهز به فن‏ آورى روز، نقش اساسى در رشد همه‏ جانبه کشور و استقلال آن ایفا می ‏کند که این مهم، با تربیت نیروهاى متخصص و متعهد امکان‏ پذیر است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه کشاورزی یکی از مهم‌ترین محور‌های توسعه روستایی در روستا‌های شهرستان است، بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در این بخش را ضرورتی انکار ناپذیر عنوان کرد.

ملکی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و با توجه به ظرفیت‌های شهرستان یکی از راه‌های برون رفت از معضل بیکاری در شهرستان را ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای عنوان کرد و افزود: توسعه کشت گلخانه‌ای راهی مطمئن در افزایش تولید در بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار