همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، مرکز بهداشت شهرستان تاکستان با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، این طرح در زیربنای ۲ هزار و ۲۲۰ متر مربع به بهره برداری رسید که ۱۱۴ روستای این شهرستان را پوشش می‌دهد.

این طرح توسط سازمان بسیج سازندگی احداث شده و توسط دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دکتر نامدار، رئیس دانشگاه علم پزشکی قزوین گفت: در شرایط سخت اقتصادی خوشبختانه با تلاش شبانه روزی بسیجیان این مرکز به بهره برداری رسیده است و می‌تواند کمک بسیار ویژه‌ای برای کاهش مشکلات درمانی در این شهرستان باشد.

او افزود: این مرکز ۴۴ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش شهرستان تاکستان را شامل می‌شود و از دستاورد‌های نظام سلامت است.

رئیس دانشگاه علم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مرکز علاوه بر خدمات درمانی در بسیاری از خدمات پزشکی دیگر را به مردم ارائه خواهد کرد.

به گفته او، یکی از ابتکارات این مرکز ارایه خدمات سطح ۱ و ۲ پزشکی است که به صورت همزمان در این مرکز انجام خواهد شد و بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود.

دکتر نامدار افزود: تاکستان در موضوع اولویت‌ها و شاخص‌های سلامت از بهترین شهرستان‌های استان قزوین است و علی رغم تمامی مشکلات موجود در زمینه کرونا خدمات بسیار گسترده‌ای در این شهرستان انجام شده و در حال حاضر وضعیت مطلوبی دارد.

به گفته دکتر نامدار، با شروع طرح شهید سلیمانی اقدامی بسیار موثری در زمینه مقابله با کرونا انجام شده است که امیدواریم این طرح تا ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.